czwartek, 25 sierpnia 2016

Gdy rolka tapety z motywem Paryża jest droższa niż bilet lotniczy do Paryża, to co robisz?

Oczywiście kupujesz bilet i lecisz do Paryża! :) 
Przygoda z Paryżem rozpoczęła się od przeprowadzki i decyzji o zakupie tapet do pokoju mojej córki :) 5-letnia wówczas Marysia, zauroczona opowieściami babci o wieży Eiffla, wybrała sobie do pokoju tapety z motywem paryskim. Nie byłoby w tym żadnego problemu,gdyby nie fakt,że rolka tejże tapety kosztowała ponad 200 zł!!! ( nie wiem jak to się dzieje, ale moje dziecko ma  wbudowany radar cenowy i wchodząc do sklepu,wybiera najdroższy produkt się tam znajdujący :P ) 
Nie zastanawiając się zbyt długo, postanowiłam rozpocząć z "młodą" ( tak nazywam córę, zamiennie z "Maryś") negocjacje. Poszło gładko :) Tapety do pokoju zamieniłam na farbę, a motyw wieży Eiffla na wypad do Paryża! Nie byłoby to możliwe,gdyby nie tanie połączenie lotnicze z Gdańska. 
Bilet w jedną stronę (zakupiony dwa miesiące wcześniej) nie przekraczał 200 zł. 
Obecnie ceny są podobne: https://wizzair.com/pl-PL/Select . 
Na wyjazd wybrałam ostatnie dni czerwca i był to wybór świadomy! Czerwiec to jeszcze niski sezon w disneylandzie ,co oznacza znacznie tańsze bilety niż w sezonie wysokim : http://www.biletydoparkow.pl/public/assets/kalendarz2016.jpg 
Zostały nam dwa miesiące do uzbierania odpowiedniej ilość euro na pięć dni w Paryżu ;) Swoją drogą polecam wszystkim rodzicom motyw zbierania pieniędzy na podróż i komunikowania tego dziecku! Ilekroć przez te dwa miesiące spotkałam w sklepie zapytanie ze strony córki " A może to kupimy? ", odpowiedź była prosta "Zbieramy pieniążki na Paryż i nie możemy tego kupić" . Gwarantuję 100% skuteczność tej metody! :) 

OD TEGO SIĘ ZACZĘŁO :) 

Tapeta PARYŻ-1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz